9 MÅNADER OCH G-FORCE

Hellu!

Längesen jag skrev något här nu, har helt tappat blogglusten. Hade bara tänkt berätta för er att idag firade jag och min älskling 9 fina månader tillsammans :) Känns helt sjukt att vi varit tsm så länge, snart 1 år ju o.O
Vi var iaf och åt på Kirris och sen gick vi hit och kollade G-Force. Blev nästan sugen på ett marsvin igen... haha fast ne.
Imorgon ska vi hyra en film har han lovat eftersom vi inte hann det idag :( Och på söndag blir det sjukhuset i Hbg där min mormor nu ligger och ska ligga ett tag. Usch.. jag hatar sjukhus. Stackars mormor som måste ligga där.. luktar sjuka gamlingar!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla O.C = min nya drog. Har bara 1 säsong kvar *snyft*. Ska nog ladda ner Kyle XY när jag är klar med O.C :)

Natti på er!♥


Naaaw! Lätt sötast i filmen


Kommentarer
? my

Nej , på mig är den inte super tight, men den sitter iaf åt så man ser typ formerna :D

2011-01-29 @ 15:04:02
URL: http://mywb.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0