NATTBLOGG

Köpte ett par skor och en klänning på Familia :)
Klänningen får ni se någon annan dag men skorna kan jag faktiskt slänga in en bild på. Bara för att jag är så himmla snäll ;)
När vi kom hem från Familia bänkade vi oss framför tv:n och kollade på Victoria secret fashionshow. Love it!
Det och kalle ankas julafton är typ dom enda två tillfällena jag tittar på tv på hela året, haha.
När man har sett det får man världens sämsta självförtroende och känner att man behöver träna dirr, inte kul (n)
Efter det började vi titta på A cinderella story, men den va så lame så jag gick ut och träffade Rebecca och Michelle ist :) Det va väldigt längesen så det va kul att få träffa dom två sötnosarna igen.
Vi skulle egentligen sola men typ alla va upptagna utom 1 så jag och Michelle struntade i det och satt och snackade utanför medans Rebecca solade en stund. Hon ska ju till Egypten på söndag, den lilla skitungen :( Sola lite för mig med!
Nu sitter jag och funderar på att jag borde sova, måste upp tidigt imorgon ju. Ska duscha, packa, fixa mig och så och sen går bussen typ kvart i 12 :|
Menmen, som vanligt sitter jag och redigerar bilder ist för att sova, så ska återgå till det nu.
Pusstjaa♥


Mina nya älsklingar<3 (mycket snyggare irl)

Kommentarer
? rebecca

hihi, men vadå? du ska ju till thailand? :o<3

2009-12-31 @ 13:14:34
URL: http://rebeccawinberg,blogg.se
? Erica

Mycket fina skor Linneah!:D Ska du till Thailand btw?:P

2010-01-01 @ 20:50:47



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0