Niornas middag

Idag var det skola. Stressig eftermiddag. Halv 1 hade jag matte np som jag hade missat innan och sen fick jag springa där ifrån och sätta mig för att plugga på en diskussion och ändå kunde jag inget på den :( fail
Efter skolan blev det hem och sy fast en knapp i min klänning xp haha och fix's sen kom Elaine och Pizzan så hämtade vi Felicia S och Michelle och gick till bibblan i våra finkläder (haha xd) i väntan på niornas middag :p
På själva middagen var det trevligt, förrutom att dom hade gjort ett bildspel på oss i 6an :| det var rena döden!
Nu sitter jag i min mysiga säng och kränger godis och snackar killar med Elaine :D hon ska sova här :))

Här kommer lite bilder från kvällen (har inte så många men kommer fler sen när jag fått dom :p) :
 Rebecca och Lovisa (:

 Snygg-Anders och Felicia :)

 Emma och Issi :p

 Anna :d

 Michelle :D

Kommentarer
? michelle

haha redigerat mina ögon lite?(a)

du var hur fin som helst,gumman<33

2009-05-28 @ 19:07:16
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0