BACK TO BLACK

Nu är mitt hår typ svart igen. Som det va från början, innan jag färgade det för första gången.
Jag va lite anti det först, men när jag såg resultatet blev jag faktiskt jätte nöjd :)
Ajja, åkte till coop innan och köpte sushi *nöjd* så himmla gott!
När jag hade ätit så kom Handii, Ninni och Johanna in om en liten sväng för att hälsa på. Har ju trots allt inte träffas Handii på en vecka o.O Så stog vi i min trappuppgång och snackade en stund. Trevligt trevligt :)
Nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik och äter choklad. Fy vad mätt jag är nu dock.
Tror bestämt jag ska gå och tvätta av sminket nu, see ya!♥


Man ser inte så bra på den bilden och det är nog inte så mörkt egentligen, men aa så ser det typ ut nu :)

Kommentarer
? mariana DG

fint hår

2009-11-16 @ 21:39:36
URL: http://andresbabiie.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0