REGN OCH RUSK

ÖÖÖÖÖ vad jag är trött! ._.
Skola idag då. Rektorn och it-Niklas tog våra datorer för att Niklas skulle kolla igenom dom och se om vi inte hade den så kända filmen som cirkulerar i Ängelholm just för tillfället. Aldrig i mitt liv att jag skulle ha den på min data, fett nasty och stackars människor.. tycker speciellt synd om henne och flera år av deras liv är lite förstörda nu ändå med tanke på att dom bor i en liten skitstad som Ängelholm där allt sprider sig. Detta har nått Båstad också och säkert mycket längre.
Men anyway så av någon konstig anledning bestämde sig skolan för att bara ta vår klass datorer på hela JB. Okej, så vår klass kanske är lite stökig och dom kanske får jobba mycket med den men bara för det betyder inte det att vi är en hög pervon som sitter och kollar på en sån film. Jag vet dessutom folk i andra klasser som har just den filmen, men nej det är ändå Pyret som drabbas, såklart.
Efter lunchen gick vi till tings och hämtade dom och Niklas hittade inget på min data som inte skulle va där, I'm a good girl ;]
Efter skolan mötte jag Nellie, Clara, Emma och Julia på bibblan och snackade lite med dom innan jag gick hem i regnet för att städa spisen och diska (igen, jag vet... ._.)
Men nu sitter jag här i sängen och ska plugga lite naturkunskap hade jag tänkt. Men vi får väl se hur det går, orkar ju knappt hålla ögonen öppna...♥


Vi är ju så snälla? :)


Kommentarer
? Henriette <3

Så fresh header du har :D

2009-11-23 @ 14:52:48
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no
? Erica

Asså vi ser så snälla ut, jag förstår inte varför som alltid går på oss:O(A)

2009-11-24 @ 10:08:39



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0