*PUST*

Äntligen sitter jag i min sköna säng och får ta det lite lugnt efter en hård dag ;)
I skolan idag var jag totalt död och rätt otrevlig så det ber jag så mycket om ursäkt för men jag blir sån när jag är trött...
Efter skolan gick jag och Emma hem till mig så hon kunde platta sitt hår och fixa sminket hos mig för hon skulle till ***** sen ;p
När hon hade gått gick jag till Oasis solcenter där Handii och Johanna N skulle sola. Så satt jag och tog lite bilder på Handii i solariet och sen kom även Van dit.
När dom var klara stack Johanna och vi andra 3 knallade till donken (H)
Där spenderade vi sen resten av denna tisdags kväll tills vattenpölen hämtade Handii. Då gick jag och Van in till stan igen.
När jag kom hem skulle jag egentligen ut och träffa Michelle, men det blev inte utan istället tog jag en varm och lång dusch och nu sitter jag här begravd i matte läxa... wäääääääh! :(
Det blir förhoppningsvis Michelle imorgon ist! För längesen vi riktigt snackade nu alltså!
Men nu återgår jag till mitt.
Puss&Slick♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0