FIELDS OF GOLD

Heej sötnosar! :)
Nu har vi precis ätit fisk (blöö) och potatis i skolan. Eftermiddagen betsår av idrott, endast... vi har ju sånna cp långa lektioner... Så idrotten varar i ca 3 timmar och jag ska inte ens va med eftersom jag va sjuk igår.
Anyway så måste vi som inte ska va med sitta och glo på när dom andra har idrott i 3 timmar! Kan vi inte få gå hem liksom?
Vi har dessutom ute idrott på Ängavången så här sitter vi på gräset i solen och steks ihjäl... :(
Men det är rätt mysigt att sitta här med vänner i solen och lyssna på Fields of gold.
Nu ska jag sociala mig lite, vi hörs sen om jag hinner innan väla (yeey :D)
Pussar♥


Kommentarer
? michelle

sv:vimmelbilder?nooo,jag som alltid blir dålig på bild!:S hur tkr du jag ska ha mitt hår,btw?<3

2009-09-09 @ 18:39:34
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0