HELT SLUT

Nu sitter jag framför min data i mitt städade rum. Jag tycker jag borde känna mig helt nöjd med det nu, men det är något som inte känns riktigt bra här inne... inte riktigt bra alls faktiskt... haha
Jag tror det är stilen. Det känns som att jag sitter i ett rum för en 11 åring. Hmm.. dags att ändra tror jag!
Får nog snacka med mamma om saken! :)
Jaja, idag var jag ju först på Lindéns och åt med Julia och Clara och sen stack jag vidare till Michelle =)
Vi har suttit hela eftermiddagen och försökt komma på olika saker vi skulle kunna tänkas tjäna pengar på.
Vi kom faktiskt fram till rätt mycket :)
T.ex. att göra makeovers på töntar så om ni är en tönt och vill få en makeover av mig och Michelle så kan ni höra av er till oss så kan vi diskutera priser också ;) haha
Jag hade iaf sjukt kul, så tack gumman älskar dig!<3
När jag sedan klev ut utanför hennes port vid stortorget mötte jag Lolivoor där.
Jag måste säg att jag har blivit waaay 2 snäll på senaste tiden för jag gick med på att gå med honom hela vägen till stationen där han skulle möta Simon.
När vi väl kom fram till stationen ringer Simon och säger att han är på Espresso (vilket ligger precis vid stortorget) -.-
Snälla, söta, rara människor, lär er kommunicera (heter det så? ;s)!
Whatever, fick iaf prata lite med Oliver, vilket var helt sjukt längesen. Den lilla tönten är rätt rolig trots allt :)
När jag kom hem gjorde Hannah pizza i ugnen och nu sitter jag här mätt och belåten och dricker bubbelvatten med hallon smak =)
(säg inte till någon, man får ju inte förtära något vid datorerna o.O *busig* hehe)
Now I shall redigera lite pic's.
Återkommer senare!♥

Kommentarer
? michelle

Tack själv, det var helkul! älskar dig<3

2009-09-29 @ 21:58:07
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0