SÖMNLÖS I ÄNGELHOLM

Jag kan inte sova. För ovanlighetens skull känns det nästan som nu för tiden -.-
Har inget att göra så kunde lika gärna slänga in ett litet inlägg. Har redan kollat på två filmer och känner att det kommer bli allt för sent om jag sätter igång en till (jag är hopplös nog att tro att jag kommer somna trots att jag ligger och bloggar, haha...). Jag har tittat på "I taket lyser stjärnorna" igen och "The perfect man" för första gången.
The perfect man var faktiskt super! Har ni sett den? :) Det är typ Hillary Duff, Heather Locklear och han Mr.Big från SATC som spelar i den. Awesome.

Mamma kom förresten hem idag. Inte för att ni antagligen ens vet om att hon varit borta eftersom jag suger på att uppdatera min blogg, my bad :(
Hon har iaf varit i soliga Australien nu i lite över 2 veckor. Eller aa, soliga och soliga, det är ju vinterhalvår där nu när det är sommarhalvår här. Fast... vinter kan man ju inte riktigt kalla det. Det är ungefär som en lite kallare och molnigare sommardag här i Sverige.
Anyways, hon har fixat en ny kompis till mig där borta. Vi mailar via facebook. Behöver faktiskt lite nya vänner känner jag och varför då inte i Australien? :D

Hmm... vad har ni mer missat? Jo just det! Jag ska börja på streetdance typ V.35 :) Det blir förhoppningsvis grymt förrutom att jag nog har lite svårigheter med koordinationsförmågan, haha..! Men det är ju fortfarande länge tills dess, right?
Och på fredag är det ljusfesten här i angel-holm, CAN'T WAIT!


Watch it!


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0