JAG ÄR DUKTIG! :]

Ojojoj vad jag är trött och känner mig fräsh atm! :]

Började med att gå till Julia och vara där en stund med henne och Ninni. Alltid lika trevligt sällskap :)
Vid halv 7 tiden gick jag därifrån och mötte upp Isabel och tsm gick vi till friskis där vi tog ett gympingpass på 1½ timme :D
När vi var klara där var vi riktigt varma, trötta och svettiga så vi köpte oss var sin banan och var sin flaska Loka och vandrade vidare till Oasis och solade vars 24 min =)
Nu är jag nytränad, brun som en pepparkaka och nyduschad och är allmänt jätte nöjd! Så nu sitter jag här med en asiktsmask och ska snart gå och äta lite råris med vita bönor. Får ju tvunget äta sån nyttighetsmat nu när man är nytränad ;)
Vi ska försöka börja träna regelbundet också faktiskt, tisdagar, torsdagar och söndagar helst så vi får nog köpa gymkort =)
Men nu måste jag tvätta bort kletet ur ansiktet, ciao♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0