LINNEAH GLAD :D

Min kära moster har ju varit i Australien (orättvist) nu i 1 månad och så hade hon köpt lite presenter till oss små isbitar här hemma. Jag fick Britney Spears parfym fantasy :D den luktar underbart, love it!
Och när jag hade öppnat mitt paket och min kära syster såg vad det var så kläckte hon kommentaren: "Jag har hört att den parfymen dödar killars spermier 8-|" alltså hahahahahahha!
Kan den göra det tror ni? o.O I sånna fall ska jag använda den ist för pepparsprey så om någon försöker våldta mig så kan jag bara spruta lite parfym på hans privata delar så dör alla hans spermier dirr *nöjd* hehe
Och sen om han blir sur (vilket han säkert blir eftersom killar är sånna bäbisar ;p) så kan jag bara säga "Vadå? Det var väl rättvist? Du får spruta på mig så får jag spruta på dig :D"
HAHA hmm... ibland tror jag att jag behöver läggas in på St:Lars o.O
Men hoho erkänn kul? :D♥


Parfymen som tar kål på spermier? hmm...

Kommentarer
? michelle

hahaha siiiick! :*

2010-01-08 @ 19:11:32
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Erica

Shit vad coolt om det är sant!:D



Men jag har också 2 Britney Spears parfymer som jag fick i Julklapp men jag har Midnight fantasy & Circus fantasy:) Muhaha dom luktar också gått:D

2010-01-09 @ 14:31:29



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0