NU ÄR DET SÅ HÄR...

att jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggade alls igår och inte har uppdaterat idag heller. Men jag har faktiskt väldigt bra ursäkter, ehm ehm, tror jag iaf (a)
Igår var jag hos mormor och morfar hela dagen och hela kvällen och sen blev det Handii, julia och lite annat folk på kvällen, tack för det :)
Imorse var det upp i ottan (typ halv 8) och fixa as fort, sen bar det av till donken på en jobbintervju om sommarjobb. Glamoröst? jotack jag vet (H)
Efter intervjun åkte vi och handlade och när jag kom hem la jag mig och sov. Resten av dagen har jag sovit, sovit och sovit typ.
Men nu ska jag gå och tjocka mig med lajte pizza så later biatches♥


j a g ä r e n v a m p y r.

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0