ONT I RYGGEN

Nuuu är jag äntligen klar med min PowerPoint presentation om Isabel.
Och jag har även diskuterat med mig själv (haha....) och jag kom fram till att det inte är så farligt att göra en presentation inför klassen. Jag menar, det är bara att låtsas om att dom inte är där och dessutom känner jag ju dom ändå rätt bra nu. Vi har ju trots allt gått i samma klass i ett halvår :)
Nej, det kommer gå finfint och jag känner mig helt lugnt. Dessa känslorna kommer dock vara som bortblåsta imorgon när det är dags för presentationen... då kommer jag va lika nervös som vanligt och rabbla på lika fort som alltid.. haha *skakar på huvudet åt mig själv*
Ajja, det är väl bra att kunna lura sig själv atm iaf så man kan sova i lugn och ro :)
Men nu ska jag ägna lite tid och lite "fritidssurfande" (typ bdb, facebook, bloggar och dylikt) eftersom jag knappt hunnit med det idag *snyft* haha
Vi hörs sen, pusstjaa♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0