PRETTY SLEEPY

Har försökt fixa Ericas blogg hela kvällen men det blev helt enkelt inte bra så jag la av efter en stund. Det är ingen mening att försöka fixa en blogg när man inte känner för det för då blir det aldrig bra. Men när man sen väl känner för det så går det som smort så jag ber om ursäkt för klabbet Erica men jag fixar det imorgon!
För övrigt har jag hittat massa ny bra musik ikväll (ny för mig, haha) som jag bara älskar.
Vad skulle jag gjort utan musik? Jag hade nog inte kunnat leva då, det är det allra bästa som finns.
Men ska sova nu, är trött och lite deppig :(
Vi hörs imorgon om jag överlever förmiddagen som är späckad med matte, matte och matte. Matte suger snigel ju :( Jaja får väl uthärda...
Men sov så gott, puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0