SÖNDAG - FILMDAG

Idag vaknade jag vid två. Då gick jag upp, tog en macka och gick tillbaka till sängen och kollade på Ice Age 3 =)
Jag älskar verkligen alla dom 3 filmerna, så himmla kul :D
Efter den satte jag igång Jennifer's body som inte va riktigt lika kul. Himmla sick film. Hur kommer det sig att jag alltid lyckas välja dom sjukaste skräckisarna? Eller ja, det finns väl bara sjuka skräckisar x) hoho
Den var iaf inge vidare. Konstigt att se Amanda Seyfried (eller vad hon heter) i den läskiga när man är van vid att se henne i glada Mamma Mia :S
Såg precis klart den filmen och har varit och hämtat en skål soppa. Ska fortsätta kolla film nu, satte precis igång American Pie The Book Of Love fast jag egentligen inte tycker om American Pie så vi får se om jag ser klart den.
Men ska fortsätta glo nu, later bitches♥


Helt ok film ändå och ja, Megan Fox var med i den också haha
Har blivit väldigt mycket Megan Fox nu tycker jag...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0