TRÖTT, TRÖTTARE, TRÖTTAST!

Blev en liten mysig fika på grafitti med Handii och lillebror Van innan. Efter kränget skulle Handii ta en buss hem så jag och Van gick till Ica för han skulle köpa bullar (det behöver du Van, du är bara skinn och ben ju! ;C) och sen tågade vi vidare hem till mig där han krängde sina bullar och jag satte mig framför datan.
Resten av kvällen var han helt hyper och cp och jag skrattade... som vanligt när jag borde vara allvarlig.. hmm jag tror det är någon sjukdom jag har o.O "/
Han gick hem vid halv 9 och nu har jag precis ätit lite tacos. Är nu proppmätt och super trött!
Funderar på om man borde gå och lägga sig redan nu.. hmm..
För övrigt ska jag och mamma kanske flytta till Australien. Isf har jag planer på att komma hit och bo här på sommarloven, på så sätt får jag träffa alla mina älskade vänner och så slipper jag all äcklig kyla som finns i detta äckliga land :]
Men nu ska jag gå och tvätta av sminket (fick ju sätta på nytt när vi skulle fika -.- haha)
Puss så länge♥


Det snurrar i min skalle.


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0