Dagens i-lands problem (2 faktiskt)

... är att 1. jag har matte np MUNTLIGT imorrn! :O jag kmr dö, minst :'( farväl grymma värld, tack för att du visade mig vad livet verkligen går ut på!
2. jag har äcklig äcklig SIMMNING md skolan denna veckan! Jag kan absolut inte under några omständigheter som helst visa mig i bikini för folk! :O (fast om allt går enligt planerna så lär jag ju dö under np imorrn, så då har jag sluppit både i-lands problem nr 2 och alla andra problem som kan tunga ner min arma lilla skalle)

Nu ska jag sluta tråka ut er md mitt klagande och sova ist!
Sweet dreams♥ /L

 
Bild tagen av: mig (H)
På bild: en staty och en styck galen julia hähä :D


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0