en såndär bra dag

Hola :D

Idag hade jag återigen en såndär bra dag! Har sånna typ varje dag nu för tiden! Dt e nog tack vare dt underbara vädret vi har :*
Skola som vanligt först, helt ok. Hade påsklekar på eftermiddagen, SEGT!
Efter skolan tog jag tåget till hbg md Felicia S, Julia&Micca :))
Där mötte vi upp Alice på donken och gick vidare på stan :D Mkt trevligt!
Felicia och Micca tog bussen hem ganska tidigt men jag och Julia stannade och tog tåget senare md mamma och hannah som också va där :))
Köpte en päronglass-grön klänning/tunika, en vit kjol md blåa rosor och ett puder.

 

päronglass-grön tunika/klänning från Gina Tricot 149:-






Vit kjol md blåa rosor från H&M 198:-



Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig :))♥


Kommentarer
? sara

sv: tack s´å mycket! älskar ´den blå vita kjolen, är den från H&M?

2009-04-04 @ 10:00:44
URL: http://saralerider.blogg.se/
? Anonym

så fin du är älsklingen min ;*<3

2009-04-04 @ 16:58:50
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0