förbannad

...är den enda känslan i min kropp just nu.

Fram tills nu har jag varit glad och lycklig!
Jag klarade NP muntligt i matte ganska bra!
Jag har varit på stan md handii idag som jag inte träffat på as länge och dt va bra och allt sånt!
Meeeeeen! När jag skulle gå och duscha tog min storasyster datan och internet (:@) och gick och satte sig där dt är cepe dålig mottagning på vårt mobila bredband och när jag får tbx dt är internet skitet GRÖÖÖÖÖÖÖÖNT! FATTAR NI?! GRÖÖÖÖNT!!!!!! :@:@:@
Detta innebär att allt seeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaar, msn funkar inte så jag får ha gammla gammla gammla, bdb funkar inte, facebook funkar inte, om jag har riktigt tur kanske kanske dt funkar att lägga upp detta arga blogginlägg!
Dt finns inte tillräckligt md fula ord i världen för att beskriva mina känslor för denna hemska varelse (så kallad "min syster") just nu!!! :@ GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

Nu ska jag försöka lugna ner mig ngra hg så jag kan sova strax...
Arga pussar♥ /L

Kommentarer
? michelle

2009-04-29 @ 07:35:26
URL: http://michibelle.blogg.se/
? michelle

sv: tusen tack gumman, du anar inte hur sjukt glad jag blir av att få höra sånt! you just made my day :*



naw,gumman. var störigt ;o ÄLSKAR DIG!

2009-04-29 @ 07:36:23
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0