hello sunshine

Gårdagen var helt underbar! Vi var hemma hos mormor och morfar och jag var ute i trädgården och tog foton :D
 Här har ni ett väldigt litet antal av dom bilder jag tog igår :)), inte så bra kanske, men jag har bara en mobil kamera md 3.2 mpxl... ://

















Efter mormor och morfar skjutsade mamma mig till handii :D


Vi satt och snackade, kollade wipeout (HAHA) och tittade på en urusel film som hette Låt den rätte komma in den va verkligen dålig xp
Sen sov jag där, och handii snackade i sömnen som vanligt xD hahahha (y)
Idag skjutsade hennes bror mig hem ganska tidigt och resten av denna dagen blir väl till att slöa framför datan... vill egentligen ut, menmen..

Hoppas ni har en bättre sista ledig dag än vad jag har♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0