Twilight

okej, jag har nu äntligen sett filmen twilight.
Innan jag sett den så tänkte jag "hur kan alla tycka att Robert Pattinson är så snygg?", då hade jag typ bara sett han på bilder i tidningar...
Men nu är dt mer såhär "jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!"
alltså shit! han är nog den snyggaste jag sett! fast egentligen är han nog inte så jätte snygg, men liksom hela hans karaktär och personlighet gör honom så sjukt snygg och underbar att jag skulle kunna dö!
Speciellt snygg var han i denna scenen


man vill ju nästan dö när man ser honom... haha
okej, nu ska jag lugna mig och inte bara prata om honom xp
men liskom tänk så sweet att han är redo att ge både sitt eget och hela hans familjs liv bara för att hon ska leva... fint elr vadå?
jag är egentligen kär i hela filmen och dt är den bästa filmen jag sett!
den får verkligen ♥♥♥♥♥ av 5 möjliga hjärtan av mig!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0