BILDREGN

Fick inte alla tessans bilder för mitt internet strular.. -.- jag kommer snart knäcka vårt dumma mobila bredband på mitten! GAAH!
Men fick några iaf;


Stokki och Jan på bussen


Tessan, Rebecca och Zlapizza :)


Sofia, Shpetim, Isabel och Erica


Jojjie och Herman :p


Betty är förvirrad


Picnik med Betty!


Amanda :))


Isabel, Pizza och Sofia


Jan, Stokki, Erica och så PB där nere, ensam...


Arvid


Shpetim är gravid...........

Det var alla och det var bra för nu pallar jag inte mer! Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova, skola imorgon som vanligt ju...
Fast det blir nog rätt chill för om jag hörde rätt så ska vi snacka igenom hajken lite och sen ska vi låna systemkameror i skolan och ge oss ut på stan och leka japanska turister :D
Godnatt♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0