?

Nu undrar jag bara om jag skulle börja rita på tröjor, skulle ni vilja köpa dom för en billig peng?
Ni får själva ge förslag på pris och vad där ska vara på dom men ni får skicka tröjorna själva så det blir rätt storlek, modell o.s.v.
Antingen kan ni ju välja en bild som ni själva har hittat någonstans, det är dock inte säkert att jag kan rita den då. Jag är ju inte såå jätte bra på att rita så isf måste jag först se den och avgöra om jag tror det kommer gå, eller så kan jag bara hitta på något så den blir något i den stilen jag ritade på min egen tröja.
Jag gjorde en kladd som exempel för er ikväll;


Blev inte så bra, men det är bara ett exempel


Skulle vara kul om ni ville köpa, I'm in big need of money ;) hihu♥

Kommentarer
? louisee

jo men bra! :D

2009-08-10 @ 13:57:03
URL: http://louiseej.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0