FINALLY


Fick bli en bild jag ritade härom natten när jag inte kunde sova

Nuuuu är jag äntligen klar! HÄRLIG känsla! :D Fast jag har förståss daisy kvar... skulle behöva städa hennes bur också, men har inget sågspån så det får vänta.
Nu njuter jag av att bara sitta här i mitt nystädade rum vid mitt skrivbord (som jag aldrig sitter vid annars för där ligger alltid massa kläder och annat skit på det). Fast ska nog ta och sätta på lite smink och gå till ica. Är rätt sugen på choklad :p
Sen behöver jag köpa sånna pennor typ permanent markers eller vad dom heter, för jag ska måla en tröja :D haha ni får se sen :)
Got to go, nås på mobilen!♥

Kommentarer
? JANNICA

Vilken fin blogg du har :)

2009-08-06 @ 20:33:20
URL: http://jaannicah.blogg.se/
? Sofie

Du är jätteduktig på att teckna (= Själv älskar jag det men är inte lika bra som du (inte än iaf haha) :DD

2009-08-06 @ 21:47:03
URL: http://www.ciaossouf.blogspot.com/
? nellie

hahah den har jag osså målat ^^

2009-08-07 @ 03:33:21



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0