HAJK MED PYRET OCH HERMAN

Jaaa, nu är det så här att imorgon bitti ska vi i Pyret (min klass) befinna oss på Ängelholms station kl 07:50 :(
Sen ska vi åka till Båstad - Torekov - Hallands Väderö där vi ska vandra hela dagen (Y) yees!
När vi är klara åker vi till Västra Ljungby i Vejby och övernattar i Lervik, i ett; VINDSKYDD! Jag kommer dö :(
Jag är ingen människa som övernattar ute i naturen... Jag tältar inte och jag vandrar absolut inte! :|
Dessutom kommer min mobil säkert dö, buuhuu! ;'( Ska minsann leta upp ett till sony ericsson betteri här hemma så kan jag byta när det ena dör (nöjd)
Vill ni höra våran fina packlista vi fick av Herman? Ja klart ni vill!;

Sovsäck
Liggunderlag
Regnkläder (jag använder inte regnkläder -.-)
Varm tröja (ggr 100000! Jag kommer frysa ihjäl!)
Mysdräkt (?)
Tandborste (vi kan borsta tänderna men då får vi pumpa upp vatten ur en sak... Där finns inte rinnande vatten=ingen toalett=torrdass/utedass........................... :|)
Tandkräm
Toalettpapper (WTF?!)
Ficklampa (så man hittar till dasset mitt i mörka kalla natten...)
Myggmedel (finns där mygg....? :|)
Penna & papper
Godis & frukt

Och sist men inte minst; ETT GLATT HUMÖR! YES! :D hur ska man kunna va glad med kyla, fukt, utedass, mörker, kryp och mygg?
Yeye, om jag överlever så hör ni väl ifrån mig...
Nu ska jag packa, bye♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0