I'M ALIVE!

Nu är jag hemma igen och jag lever fortfarande!
Rätt dött på vandringen igår men sen när vi kom till lervik (där vi tältade och inte sov i vindskydd för några danskar hade tagit det o.O) blev det mycket roligare :)
Det var även fett kallt, meeeen jag är så smart så jag hade jätte mycket kläder så det var chill ;)
Vi hade 4 stora tält och så hade Herman ett eget litet v.i.p tält med blommor på :)
Egentligen skulle vi sova 5 st i vårt tält, men Johanna ville inte sova, Tessan och Rebecca frös och la sig i bilen så det blev bara jag och Amanda som låg kvar. Det var feeeett kallt kan jag säg!
Sov dock inte så mycket för störningsmomenten i min klass sprang in i vårt tält och höll på och fjönta sig hela natten -.- *utbrott*; JAN! JAG SKA TA LIIIIVET AV DIG! haha x)
Dom var inte bara jobbiga mot oss heller, utan dom slapade både pb och Sara med en korv i huvet o.O HAHA
Sen imorse petade dom in en stål pinne mellan pb:s skinkor XD HAHAHAHA fast då fick han daaamp och tänke slå av Stokkis huvud med den :|
Nu är jag VÄLDIGT trött kan jag säg (vilket nog märks på denna texten xp) så jag ska ta och sova lite.
Kommer bilder sen när Herman har lagt upp dom på sin facebook :)
Ni får nöja er med dessa så länge;

tog i Torekovs hamn när vi väntade på bussen


alltså HAHAHA!

Vi hörs senare idag!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0