JOHN BAUER



Konstigt nog känner jag ingenting inför morgondagen.
Borde väl känna mig extremt nervös som alla andra 93or gör med tanke på att vi alla ska börja på nya skolor med nya folk i nya miljöer, men nej. Linneah är lugn som en ko. Detta gillas starkt!
Kommer väl dock imorgon bitti.
Jag ska numera gå entreprenörs linjen på John Bauer här i lilla ä -holm och antagligen kommer vi i entreprenörs klassen behöva sitta i en ring och prestentera oss samt berätta om våra intressen och dylikt. Detta gillas verkligen INTE! Jag klara inte sånt. Kommer bli röd som en tomat och sen kommer jag vara känd som tomaten i 3 år framöver. Great! (N)
Som tur är ska Zlapizza också gå i min klass! Vi ska släpa oss till tingstorget tillsammans imorgon och befinna oss där 09:00. Så måste sova nu.
Ni får ha de bäst and wish me luck!♥

Kommentarer
? minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-20 @ 20:52:49
URL: http://www.minnies.com
? dukanintesäganej <3

Fiiiiiiiiiiiiiiiinaste<33333333

2009-08-20 @ 23:27:07



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0