MALMÖ PICS


2 PJ:s, 3 ttiepfjåårtizzar och 1 "normal" (mike, alltså inte helt normal ;D) på väg till tåget :)


Handii on the train :)


Älskar dig wannabe fjortis ;)) haha


Jag och älsklings emma som blev sjuker sen :/ krya hjärtat! (dålig bild :s)


Mikes stora idoler ;p


Haha sweet pic under my umbrella-ella-ella-e-e-e eller så (Y)

Sådär, det var allt jag hade att bjuda på. Ska dock försöka snoka rätt på fler bilder. Speciellt på min lillebror vannibooii (numera twinkybooii xp) som verkligen verkligen verkligen såg ut som en äkta PJ! Så sjuktligt söt! :)
Ska dock sova nu, så det får bli imorgon :)
Godnatt♥

Kommentarer
? dinfavorit<3

ooooooooooooomg, blir kär i dig på nytt linnea varje gång jag ser såna där bilder på dig ;$$<3

2009-08-20 @ 23:25:52



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0