MALMÖFESTIVALEN



Igår var det malmöfestivalen för hela slanten :)
Vi hade ju våran johnnybooi-dag då också så vi gick runt utklädda till überfjortisar, eller ja dom typ 2 första timmarna iaf :p
Jag, handii och emma råkade ut för ett stort störigt killgäng på donken som sa typ mjauuu ksskss kissiemjauu och snackade med  oss om saker man inte vill snacka om när vi försökte äta. Dom stack dock när van, mike och namson kom xp hähä
Det var kanske inte världens härligaste dag med tanke på att det var rätt dött där och att det regnade konstant men jag har typ aldrig haft så kul som vi hade på tåget på väg hem x) hahahahaha!
Tack för dagen gott folk! Kommer bilder sen om jag får tag i några :p
Vi gör det igen på fredag, ska bli härliga artister och massa folk har jag hört :)
Sov hos handii i natt och åkte med bussen hem vid 14:30, där mötte jag emmely så hade trevligt buss sälskap :)
Hon är så sjukt söt och snäll! Klicka gärna på länken och kolla hennes blogg (:
Nu har jag sminkat om mig (sov med sminket i natt, fy bubblan!) och ska strax dra ut och träffa trevligt folk.
Vi hörs senare, mobilen är med♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0