NATTBLOGG

...om man nu kan kalla 23:30 natt, men ialla fall.
Jag har så sjukt ont i halsen! Sen snorar jag och nyser hela tiden. Jag tror jag har gått och dragit på mig en riktig dunderförkylning! Fy bubblan alltså!
Jag är så trött så egentligen vill jag bara sova, men samtidigt vill jag typ inte sova för jag kan knappt andas när jag lägger mig ner. Näsan blir helt täppt och vill inte andas genom munnen då det typ skrapar i halsen :(
Jag kommer nog dö i skolan imorgon! Och smitta ner hela John Bauer... felåt... om det inte är dom som har smittat mig förstås.
Nu ska jag försöka fixa lite inställningar på min blogg och typ fixa en ny header (igen, jag vet att jag ändrar om här heeela tiden men jag blir aldrig nöjd!) m.m.
Vi hörs senare om jag inte somnar!
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0