NATTI NATTI



Det blev inte Malmö, handii fick inte lov att sova här så hon fick lov att ta bussen hem 10, vilket innebar att vi inte hann dit :(
Yeye, vi hade ju roligt (som vanligt) iaf :D
Vi krängde godis på köksgolvet och sen pallrade vi oss ut på stan där vi träffade Amanda, Van, Namson och sedan även Nilla och lille Lasse med någon mer kompis :)
Fick följa handii till the buss sen och vinka av henne.
När jag kom hem placerade jag min lilla röv i sängen framför datan och här sitter jag fortfarande kvar.
Ska dock stänga datan nu och sova, är så sjuuuukt trött!
Imorgon ska jag nog till Emma bby :* Hon är ju sjuk så hon får inte åka nånstans (stackarn har legat på sjukhuset tror jag ://) så jag hade tänkt ta med mig massa mys saker och åka dit så ska vi tälta i hennes trädgård :D tihi
Hörs imorgon!♥



 - I miss you -

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0