SLEEPLESS

Jag kan inte sooova :(
Måste sluta tänka på allt som händer i livet nu och somna! Ska upp rätt tidigt imorgon och fixa allt som ska fixas inför mf imorgon. Det ska bli mycket skojsigt! :D
Dagen börjar med en styck handii här tidigt :(, lite fix, drar vidare till vannibooi om han lever trots att jag har skrämt ihjäl han, HAHA :D, för ännu mer fix och sen kl 14:45 tar jag, handii, van, namson, timme, mike, emma och johanna tåget till malmö! :D yeey!
Och veeet ni? Blev lite gladare av att tänka på morgondagens alla upptåg så nu ska jag försöka sova igen.
Pussar&Kramar♥

Kommentarer
? Sabine - Utan dina andetag

gud så jobbigt å inte kunna sova!

2009-08-17 @ 20:20:48
URL: http://enibas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0