VÄLA MED VÄNNER

Idag var jag då på väla med Emma, Amanda, lillebror Vannibooi och Namson :))
Van och Namson höll på att dö efter 5 timmar, hehehe
Jag fick inte köpt så mycket av det som fanns på listan kanske men detta fick jag iaf inhandlat;
en grå, hög kjol med tillhörande svart nitskärp på H&M för 249:-, ett par vita knästrumpor med spets längst upp och sidenrosetter där bak på Cubus för 79:-, ett par svarta tights som var typ genomskinliga där fram och typ fejkskinn där bak på Gina Tricot för 49:-, en vit bh med rosa spets utanpå på H&M för 149:- och ett leopardmönstrat diadem till fjortis-dagen på H&M för typ 29:-

Ser inte så bra på bilden och diademet glömde jag visst bort :P


Rätt nöjd med dagens inköp :)
Fast jag hittade typ mina drömskor! Men dom kostade 750:- och sen är sommaren snart slut och man kan inte ha "sandaler" när det inte är sommar... Tog iaf en bild på dom så ni kan se dom och förstå mitt lidande;

Buuhuu typ :'(


Passar även på att slänga in en bild på amanda sötisen som jag tagit med min fenomenala (...not!) mobilkamera :))


Och en, enligt mig, väligt cool bild tagen av Namson med hans fenomenala mobilkamera på Vannibooi :)


Och det får räcka med bilder.
För övrigt spillde Van ut hela sin stooora coola på McDonalds... *skakar på huvet*. Vi ska börja hälla upp all hans dricka i nappflaskor :D (för tro inte att det va första gången xd haha)
Och sen kom jag och Amanda på att vi ska börja skatea eller vad det heter x) hehe vi ska hämta en skateboard till mig imorgon, hon har redan en. Önska oss lycka till och håll tummarna för att vi inte ska dö :p
Ikväll var vi med rebecca bebis :* Det var längesen! Har saknat dig gumman! Fick låna hennes löshår (TACKTACKTACK OCH TACK!<3) och sen käka vi på lindéns m.m. :)
Emma sover här i natt och jag vill tacka alla för en underbart rolig dag/kväll! :))
Puss och slibb♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0