WE CAN RUN AWAY



Run away... så himmla bra låt! Kommer från mig, som itne ens gillar Darin o.O
Men det hade jag gärna gjort nu! Typ till gbg, dit jag aldrig kom :'(
Jag vill ialla fall inte städa mitt rum nå mer idag! Men I guess att det är lika bra att fortsätta så jag kan bli klar idag så slipper jag göra det någon annan dag och jag slipper höra mammas eviga tjat. Känns bara lite ruttet att det är det jag gör när det äntligen har blivit fint väder igen och alla andra ligger och pressar på stranden :(
Men men, har jag tur så kan jag komma dit imorgon :)
Nu ska jag återgå till städningen!♥

Btw, det kommer ingen dagens outfit idag för eftersom jag bara är hemma så har jag inga kläder :D kiddN, nej men jag har fula mjukiskläder som inte är värda att visas på min vackra blogg helt enkelt :p

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0