@ERICA

Hejhej :)
Tog bussen 5 över 6 till kultorp med Isabel. När vi klev av bussen stog Mensur och hans kusin Liridon där och följde oss till Erica.
Väl här bytta vi till mys kläder och nu sitter vi bara och små pratar och skrattar. Härligt med en mysig tjejkväll så här lite då och då :)
Jag är så glad att jag har hittat er två, älskar er verkligen<3
Synd bara att Stokki inte kunde vara med :( (Han räknas ju som tjej eftersom han är "klassens" bög ;D)
Tyckte bara att det var läge att passa på att blogga nu när dom andra två är där ute och röker. Jag skulle aldrig få för mig att röka. Usch haha no affence mot er som gör det, säger bara vad jag känner för rökning.
Nu ska jag iaf gå ner och kolla om dom inte är klara snart :O haha
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0