FÖRLÅT :(

Jag är en hemsk människa :|
Det känns som om jag har "glömt" gammla kompisar... jag är och snackar mest bara med mina nya kompisar eller så sitter jag typ hemma och dör..
Jag hör aldrig ens av mig till folk längre... folk som jag umgicks med jätte mycket i sommar snackar jag knappt ens med längre och jag träffar inte ens Handii så ofta längre.
Jag saknar gammla goda tider och jag ber så mycket om ursäkt till er för att jag har slutat höra av mig. Och jag vet att när ni frågar om vi ska göra något så kan jag aldrig, men det ska bli ändring på det från och med nu!
Jag saknar och älskar er, glöm aldrig det♥


Kommentarer
? nellie<3

vet inte om du menade mig, men jag saknar oss linneah. :) <3

2009-12-06 @ 19:30:41
? michelle

jag älskar dig.<3

2009-12-06 @ 23:47:06
URL: http://michibelle.blogg.se/
? amandasvensson

du menade antagligen inte mig ;d

men jo det hade ju varit kul om man hade träffats ngn gång :)<3

2009-12-08 @ 20:22:41
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0