*GÄÄÄSP*

Nu så är jag trött!
Var ute med en kompis innan och sen mötte jag upp Isabel och följde med henne och sola :)
Alltid lika kul med Isabel!
Nu kom jag hem, uppdaterade min bdb och fick syn på en sak som gjorde mig så förbannad att jag ställde mig och stampade i golvet, kastade min jacka i golvet, drämde kudden i väggen och skrek... haha mamma kom såklart in och bara "vad håller du på med? :O" "ehh... hehe inget? :]"
Men sa jag inte till dig att inte komma krypandes tillbaka? Sa jag inte till dig att aldrig mer snacka med mig, j a g v i l l a l d r i g m e r ä n s h ö r a t a l a s o m d i g ! ! !
Menmen, skit samma nu, ska gå och duscha :)
Puss♥


Jag just nu.


Förlåt, glömde visst publicera inlägget innan men här får ni det. Bättre sent än aldrig? :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0