IMPOSSIBLE

Fy vilken dag säger jag bara!
Vaknade alldeles för sent och fick stressa som ett fån till skolan. Kom typ en kvart för sent och sen hade vi svenska hela förmiddagen.
Efter lunch hade vi naturkunskap, inte ok! Min klass kan verkligen vara det värsta jag vet ibland också. Typ när läraren inte släpper oss förrän vi har städat upp överallt och står tysta på våra platser. Då är det ingen i klassen som kan vara tyst och ta det lugnt! Jag får adhd-ryck!
Meeen, jag älskar Pyret ändå, bara inte just nu.
Sen ska Stokki kanske lämna oss också, hur ska vi överleva? :'(
Efter skolan gick jag på stan lite med Isabel och Handii (även Stokki en stund) och nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit.
Bråkar med Z på facebook också. Riktigt onödigt med tanke på att vi är kompisar sen rätt länge tillbaka nu och för att jag tycker om henne.
Men ska du komma här och kaxa och säga att jag aldrig har gjort NÅGOT bra för dig utan bara snackat skit om dig så fine by me. Men då ska du också veta att vår vänskap slutar. Här och nu. Och kom inte och be mig om något mer.

JAG HATAR DENNA DAGEN!

Kommentarer
? jojjie

lycka till att er vänskap kommer sluta här och nu. ni går ju ändå i samma klass xD

2009-12-08 @ 16:54:07
? rebecca

zlavica? :O<3

2009-12-08 @ 20:18:15
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0