KYLIG LÖRDAG

Tjenixen!
Kom precis hem och jag kände att jag fick lov att uppdatera lite innan jag börjar städa. Bloggade ju inte på hela dagen igår. Jag satt faktiskt inte en sekund vid en data igår :O
Men dagen började klockan 9 på tings. Där satt vi i klassen och fikade och lyssnade på julmusik och lite sånt. Sen gick vi till kapellet där Jans begravning skulle hållas.
Fy vad hemskt det var..
Efter ceremonin inne i kapellet gick alla ut och kollade när dom sänkte ner hans kista i marken.. hemskt.
Efter begravningen gick vi tillbaka till tings och samlades en liten stund och sen gick jag och Nellie till Rönnekyrkan där det var en liten minnesstund typ.
Stannade dock bara en liten stund och sen bar det av till Acapulco med Nellie, Van, Timme, Namson, Emma och Micca och vidare till källan. Trevligt :)
Det kändes som om alla mådde mycket bättre och var gladare efter begravningen och så glad som jag själv var igår har jag inte varit på en hel vecka nu.
Vi va kvar på källan till typ 10 och sen tog jag och Nellie bussen till henne i tåstarp där jag har sovit i natt. Vi kollade film, krängde godis och chips och snackade och somnade redan vid 12.
Idag vaknade vi vid 1 och har bara chillat hela dagen.
Men nu är jag hemma och måste städa mitt rum -.-'
Ajja, bättre att bara få det gjort. Men vi hörs senare, puss♥

Kommentarer
? F :)

gillar din header:)

2009-12-19 @ 23:41:23
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
? F :)

varsegod :)

2009-12-20 @ 12:24:40
URL: http://ffiiyah.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0