LINNEAH ÄR TRÖTT

Shit vad jag är trött.
Hade en trevlig kväll igår men vi kom inte i säng förrän vid klockan 3 kanske? Imorse vaknade vi av att Ericas pappa väckte oss och resten av dagen har vi bara legat och slöat i sängen.
Vid kvart i 3 tog jag och Isabel bussen tillsammans tillbaka till stan och sen cyklade hon hem.
När jag kom hem kastade jag mig i sängen och har legat här ända tills nu och typ halv sovit. Är fruktansvärt trött.
Men nu ska jag och mamma åka till donken och äta och lite senare bär det nog av ut en sväng på stan :)
Vi hörs, puss♥


Kör på über gammal pics, har inga nya. Bilden är från min allra första skoldag :)

Kommentarer
? bella

nej men guud vad sööt ;D

2009-12-12 @ 20:38:08
URL: http://bellaelisabeths.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0