NEW MOON

NUUU HAR JAG SETT DEN!
Okej, såg den på internet med as dålig kvalité och allt sånt, men vem bryr sig? Den va ändå underbart bra!
Inte i närheten av 1an i braighet förståss, men ändå, underbar. Dock tycker jag nästan det borde vara olagligt att ha två så pass sjuuuukt snygga killar som Edward Cullen och Jacob Black i samma film... nu vill mina ögon bara ploppa ut och rulla ner i ett avlopp... jag kan inte fatta hur sjukt sjukt sjukt snyyyyggggggaaaaa dom två är :O
Och hur kan man sätta in über snygga Jacob Black bara sådär när vi redan älskar Edward? Man blir ju helt sliten... fattar dom inte det? haha
Men jag måste nog erkänna att jag tycker bättre om Jacob nu :O vilken svikare jag är men shit vad snygg han är, dessutom tycker jag mer om bruna, varma killar ;)


Grr alltså... kolla musklerna och ansiktet och hela honom! *lycklig suck*


Omg... kolla ögonen ._. haha sliten var det ja!

Kommentarer
? emma

edward är hot, hot, hot!

2009-12-06 @ 20:22:00
URL: http://emmastil.blogg.se/
? Erica

Jake är så snygg, dregel på honom liksom:D Haha men Edwards blick på den bilden var najs(Y)

2009-12-07 @ 17:19:54



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0