PANIK OCH SÅ

Efter skolan idag följde jag med Stokki, Erica och Isabel till stan en runda. Stokki skulle handla juklappar och sen åkte han och Erica hem. Jag och Isabel fortsatte till Grafitti där Isabel åt en bakad potatis :]
Efter det gick vi till Julia och hämtade lite private stuff ;) hähä
Och sen bar det av hemmåt.
Väl hemma åt jag lite pizza (a) och nu springer jag runt i mitt rum och kastar kläder runt mig.. vet inte vad jag ska ha på mig imorgon kväll :O
Det är nämligen så att klassen har planerat in en liten kväll tillsammans för att bonda mer, har ju varit väldigt mycket bråk i klassen, så det ska bli trevligt :)
Men det blir väldans stressigt imorgon efter skolan så det är lika bra att slöa linneah väljer kläder och packar redan ikväll. Sover hos Erica imorgon sen :)
Men nu ska jag sticka till Clara en sväng och låna ett linne av henne :D TACK clara, du räddade mig! haha :D<3
Brb♥


Kommentarer
? bella

sv; jo det har du väl rätt i ;)

jag åt också pizza idag ;P

2009-12-03 @ 19:03:49
URL: http://bellaelisabeths.blogg.se/
? Erica

Men linnet passade ju inte hahaxD Du visade ju rumpan xD

2009-12-03 @ 19:31:55
? julia

private stuff, din dildo menar du? :D<3

2009-12-03 @ 20:20:25
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0