@skolan

Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött.
Om ni inte har fattat det ännu, så är jag trött...

Matte hela förmiddagen. Har suttit och lyssnat på en genomgång hela morgonen... yeey typ. Jag kan inte sitta still och tyst och ha genomgång, det funkar inte för mig speciellt inte tidigt på morgonen och speciellt inte när det gäller matte ._.
Menmen, pallade inte sitta och lyssna mer så jag, Isabel och Erica gick och satte oss i uppehållsrummet istället. Bara det att vi inte fattar någonting så det blir inte så mycket plugg av det... haha nejmen jag pluggar faktiskt matte bäst hemma i lugn och ro där jag kan ta det lugnt bara och jaa... haha koncentrera mig? :p
Men ska iaf försöka göra något tal nu, så vi hörs väl i eftermiddag.
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0