SPOTIFY STRUL

Oj vad jag är mätt! Har precis ätit kvällsmat och nu skulle jag nog kunna rulla fram.
Satte precis igång min spotify så började jag lyssna på 9 crimes och så helt plötsligt stoppade musiken så stog det typ att någon annan var inne på mitt spotify konto och pausade musiken. Så satte jag igång så pausade någon annan den så satte jag igång så pausade någon så satte jag igång så pausade någon så höll vi på så ett bra tag. Så slog det mig vem det var, jag var ju hemma hos Van igår och loggade in på min spotify hos honom. Så jag slog en pling till min kära lillebror och när han svarade asgarvade han. Då satt han och hans storebror och skulle j*vlas med mig, haha lite kul faktiskt :p
För övrigt ligger jag och chillar i sängen och funderar på att se en film. Frågan är då vilken.. hmm..♥





Jag behöver dig<3


Kommentarer
? vannis:D

hahahha ojdå inte mitt fel ju(A)

2009-12-28 @ 01:32:12



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0