TISDAG KVÄLL

Sorry att jag inte bloggade mer igår men hann typ inte..
Vi kom hem till Handii rätt sent och sen spelade dom tv-spel en stund. Efter det satte vi oss i soffan och kollade på No country for old men tror jag den hette. Dålig film, fattade ingenting... :O
Efter filmen skulle vi gå och lägga oss fast jag och Handii fastnade framför datan och kollade gammla bilder till typ 5 i morse. Sen kunde Handii inte sluta snacka heller x) haha fast jag kommer typ ändå inte ihåg vad hon snackade om för jag halsov :]
Sen hade ju Handii "glömt" bort att berätta att vi skulle upp tidigt imorgon för att hon och hennes familj skulle till väla så det blev upp tidigt imorse -.-
Sen skjutsade dom mig och Van in till stan. Väl hemma käkade jag lite frukost med min familj och sen gick jag och la mig. Sov till 5 :O
När jag äntligen vaknade igen rusade jag ut på stan, mötte upp mamma och gick en runda där med henne.
Nu har vi precis ätit kvällsmat och sitter och kollar Fantastic 4 rise of the silver surfer på tv :) myys
Men ska återgå till filmen nu, hörs sen!
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0