TORSDAG

Nu har det gått 5 dagar, otroligt.

Skola idag. Orkade inte gå upp i tid i morse, har ju inte sovit så mkt sen det hände och sov knappt alls i natt så kom inte dit förrän typ halv 10. Vi gör ändå inget i skolan. Sitter typ bara och snackar, lyssnar på musik och kollar film.
Efter lunch bar det av till kyrkan för Jans minnesstund.
Jag trodde jag skulle gråta floder som nästan alla andra tjejer där, men jag kände ingenting. Allt jag kunde känna var tomhet. Jag bara satt och stirrade rakt ut i tomma intet och inget berörde mig. Inte ens när dom spelade river flows in you på pianot eller när dom spelade upp bildspelet som micke hade gjort.
Det är dessutom många från min klass som inte kommer gå på begravningen imorgon p.g.a att dom tror att dom kommer bryta ihop. Men jag tänker gå. Jag tror inte ens att jag kommer gråta alls. Inte en enda tår. Jag har inga tårar kvar, inga känslor kvar. Jag är tom.
Antar att allt det som hänt kommer springa ikapp mig sen och så kommer jag bryta ihop sen när alla andra lyckats gå vidare. Typiskt mig..
Efter minnesstunden slutade vi och jag kände inte för att göra något så jag gick hem och satte mig framför datan tills jag somnade.
Nu sitter jag bara här i sängen och fryser... det kommer bli -11 grader imorgon och jag ska ha kjol/klänning och vi ska gå till kapellet där begravningen ska hållas.
Jag kommer frysa ihjäl..♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0