BÅSTAD

Heeej alla glada!
Nu hade jag tänkt skriva ett blogginlägg taget från mitt urtråkiga liv :) om någon pallar läsa så creds till er!
Idag vaknade jag sent, typ halv 1 sen fixade jag mig till typ halv 5 ;O ovanligt seg idag x) haha men hade inte så bråttom heller så :p
Kl 5 tog jag och emma bussen till båstad och där spenderade vi hela denna soliga måndags kväll :))
Emma ska sova hos mig i natt och imorgon blir det att städa rummet... :(( aja, känns ju bra när man är klar (y)
På kvällen blire nog laholm med mamma, ska kolla skor m.m.
Om någon vänlig själ vill hitta på något skoj med mig så kan ni väl skicka ett sms eller? Men ni får nog skynda er innan kön blir överdrivet lång jao!
Nununu ska jag och emmsan se twilight och bröllops duellen :D
Ha det super bäst people!♥


Bild från båstad på emma sötisen ;*


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0