ONSDAG

Haaaj!
Idag kommer nog bli en tråkig dag känns det som.
Jag trodde att det fina vädret skulle komma tbx, men nähä okej :(
Jag vill till stan eller till båstad (sitter i tåstarp hos handii, för ovanlighetens skull... xp) eller typ hbg eller ngt! Jag vill iaf inte sitta kvar här i ko-bajs lukten hela dagen! Man blir ju infekterad och deprimerad!
Dessutom behöver jag 3 outfitts till smk och det innan tisdag kväll! :|
Det blir dessutom inget gbg på söndag utan på onsdag åker jag med handii och hennes familj till gröna lund (:D) och sen drar vi vidare till strängnäs och är där till på söndag/måndag. SEN blir det förhoppningsvis gbg! Fast inte med emma :/ utan med handii :))
Nu ska jag gå och duscha, sminka mig och ta en buss in to the city (:
PussPuss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0