14 juni

Idag vaknade man hos emma och käkade frulle, sedan var det upp och fixa och sen åkte vi till familia med hennes mamma där vi blev påkörda av en gubbe som var cepe :)
Jag köpte inget för jag hade inga pengar med mig, men jag hittade ett par fett snygga skor som jag ska köpa senare. Ska ju jobba på midsommar afton så får förhoppningsvis ihop lite pengar då (:
Men emma hade där emot spenderar-byxorna på ;)) hehe
Sen åkte vi till stallet och hälsade på Picardies Provance (stavning?), alltså emmas häst :p och sen bar det av till handii och till hbg med hennes familj där vi kollade på Eva Rydberg. Det var väl rätt kul, men uppskattade det nog mer när jag ar några år yngre...
Kom hem vid 9 och sen har jag snackat i tele med emma resten av kvällen :D för vi har inget liv någon av oss så vi snackade i sisådär 2 timmar x) haha puss på dig snuttan! :*

Nu ska jag sova, men först kan ni få två as roliga bilder från familia ;D lägg märke till emmas ansikte på bägge två! xD hahahaha puss♥



 och för er som inte fattade det så står vi vid sånna speglar som man ser konstig ut i. Så vi är alltså inte as korta och knubbiga med typ 10 meter långa ben x)

Kommentarer
? Anonym

Savner deg også!

2009-06-14 @ 15:26:00
? Anonym

haha kul bilder :D<3

2009-06-17 @ 20:24:10



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0