Brun och lycklig

Jag är så himmla lycklig just nu! Allt går bra för tillfället :D
Jag har dom bästaste vännerna man kan ha, har en massa stuff going on under lovet att längta efter, har nästan en vecka nu framöver ensam i lägenheten :D, jag är bruuun, det är underbart väder, man kan vara på stranden varje dag (nästan) och sen kan man ta underbara kvällsdopp från bryggan på klitter! ahhh!
Dessutom har jag hittat en ny sommarfavorit :p Den är kanske lite fjortis, men man ska faktiskt lyssna på sån här musik på sommaren tycker jag! Det hör liksom till :D

 

Men nu måste jag sova, ska upp i tid imorgon. Jobbigt att sova bort dagarna i schteekvädret ju...
Pussisar♥

Kommentarer
? ronija

Älskar låten:D<3

2009-07-14 @ 13:31:24
URL: http://ronijanilsson.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0